Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • няма проблеми. ако тоя маркуч виси надолу под колата, сигурно са го ползвали за обезвъздушаване и са го забравили.
    точка

    Comment


    • Привет,
      Искам да махна имобилайзера на едно ЕКУ. Въпроса е как, къде и колко

      Comment


      • Имобилайзера се намира под волана в дясно (срещу платката с бушоните) доста навътре жълта малка кутийка със зелен етикет и се развива мн. гадно
        sigpic
        33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
        Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

        Comment


        • Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
          Имобилайзера се намира под волана в дясно (срещу платката с бушоните) доста навътре жълта малка кутийка със зелен етикет и се развива мн. гадно
          софтуеърно, иначе махането на жици е лесно. Самото ЕКУ да не търси имобилайзер за да запали колата, към това се стремя

          Comment


          • Първоначално публикувано от spellmaste Покажи съобщение
            софтуеърно, иначе махането на жици е лесно. Самото ЕКУ да не търси имобилайзер за да запали колата, към това се стремя
            тука съм бос
            sigpic
            33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
            Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

            Comment


            • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              няма проблеми. ако тоя маркуч виси надолу под колата, сигурно са го ползвали за обезвъздушаване и са го забравили.

              Ето го въпросния маркуч,аз лично не виждам никаква логика да е там,при положение че щуцера беше затегнат.
              Днес го обезвъздуших,но проблема си остава,дайте някакви идеи от какво може да е.

              Трудно включва първа,иска доста голямо усилие,на задна ако не я включа с удар,хърка все едно не съм натиснал съединителя.

              Click image for larger version

Name:	Снимки0552.jpg
Views:	1
Size:	83.5 Килобайта
ID:	2314836

              Click image for larger version

Name:	Снимки0550.jpg
Views:	1
Size:	83.8 Килобайта
ID:	2314837

              Тук влиза във всмукателния колектор;

              Click image for larger version

Name:	Снимки0551.jpg
Views:	1
Size:	82.5 Килобайта
ID:	2314838
              155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
              Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

              Comment


              • Първоначално публикувано от soldier81 Покажи съобщение
                Ето го въпросния маркуч,аз лично не виждам никаква логика да е там,при положение че щуцера беше затегнат.
                Днес го обезвъздуших,но проблема си остава,дайте някакви идеи от какво може да е.

                Трудно включва първа,иска доста голямо усилие,на задна ако не я включа с удар,хърка все едно не съм натиснал съединителя.

                [ATTACH]92850[/ATTACH]

                [ATTACH]92851[/ATTACH]

                Тук влиза във всмукателния колектор;

                [ATTACH]92852[/ATTACH]
                Точно това мъркуче е нанизано на пробката за обезвъздушаване. Трябва ти обаче още един чове, напомпва, караш го да задържи педала долу, ти отвиваш пробката, че да потече и я завиваш обратно. Тази процедура я правиш няколко пъти (докато не спре да изкарва и въздух с течността)
                Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                Comment


                • Направих я днес тази процедура,махнах маркуча и обезвъздуших системата,но пак трудно включва скоростите;
                  Мисля да не са сложили крив диск на съединителя,друго не ми идва на ум.

                  Някаква идея този маркуч защо е там?
                  155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                  Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от soldier81 Покажи съобщение
                    Направих я днес тази процедура,махнах маркуча и обезвъздуших системата,но пак трудно включва скоростите;
                    Мисля да не са сложили крив диск на съединителя,друго не ми идва на ум.

                    Някаква идея този маркуч защо е там?
                    Попринцип този мъркуч най-вероятно са го сложили като са обезваздушавали, за да не ти уливат скоростите с масло и за да го съберат, после да ти го върнат обратно в казанчето
                    Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                      Попринцип този мъркуч най-вероятно са го сложили като са обезваздушавали, за да не ти уливат скоростите с масло и за да го съберат, после да ти го върнат обратно в казанчето
                      Другия край влиза във всмукателния колектор,по извивките изглежда че си е точно от там,или може би някъде около щуцера да се включва и да е боцнат там по грешка.Знам ли.
                      155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                      Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                      Comment


                      • Някой да има ксенон коуеги? С тези лупи 35 или 55 вата е по-добре, такъв с 1 месец или такъв с 1 година гаранция... крушки с пластмасова или метална основа? Дайте малко "свтлина" по въпроса. Предполагам зависимостта на цената от качеството е правопропорционална или пък направо квадратична?

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                          Някой да има ксенон коуеги? С тези лупи 35 или 55 вата е по-добре, такъв с 1 месец или такъв с 1 година гаранция... крушки с пластмасова или метална основа? Дайте малко "свтлина" по въпроса. Предполагам зависимостта на цената от качеството е правопропорционална или пък направо квадратична?
                          35 вата си свети достатъчно прилично колега, няма смисъл само да набиваш пари за 55 ватов. Този съвет го получих преди години от приятелчета, които се занимават професионално с това. Основата не е от толкова голямо значение, макар че с пластмасовата си е малко по-препорачителна спрямо другата. А относно гаранцията, "колкото повече, толкова повече" ако не им е много голяма разликата в парите взимай този с 1 година, че да ти е мирна главата
                          Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от soldier81 Покажи съобщение
                            Другия край влиза във всмукателния колектор,по извивките изглежда че си е точно от там,или може би някъде около щуцера да се включва и да е боцнат там по грешка.Знам ли.
                            някой пишман майстор сериозно ти е объркал вакумите. вакум маркучето трябва да е закачено от едната страна на колектора, от другата на регулатора на налягането на бензина - неговия щуцер се вижда на първата снимка най в дясно в средата.
                            на тоя боксер вакумите са
                            - на регулатора на нарягане на бензина
                            - на мап сензора
                            - на канистъра
                            - тънък на гърловината на маслото
                            - дебел на гърловината на маслото
                            и това са май. провери ги всички и после ще ти кажа за скоростите

                            ---------- Post added at 10:58 ---------- Previous post was at 10:56 ----------

                            Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                            Точно това мъркуче е нанизано на пробката за обезвъздушаване. Трябва ти обаче още един чове, напомпва, караш го да задържи педала долу, ти отвиваш пробката, че да потече и я завиваш обратно. Тази процедура я правиш няколко пъти (докато не спре да изкарва и въздух с течността)
                            виждаш че маркучето в другия край е закачено за колектора и това е оригинално вакумно маркуче. освен това източена спирачна течност НИКОГА не се връща в казанчето
                            точка

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              някой пишман майстор сериозно ти е объркал вакумите. вакум маркучето трябва да е закачено от едната страна на колектора, от другата на регулатора на налягането на бензина - неговия щуцер се вижда на първата снимка най в дясно в средата.
                              Точно казано това е вакума за регулатора по време на някоя интервенция е попаднал на помпата
                              155 2.0 16v МY95 Sport

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                                виждаш че маркучето в другия край е закачено за колектора и това е оригинално вакумно маркуче. освен това източена спирачна течност НИКОГА не се връща в казанчето
                                Ще се учудиш колко "майстори" съм виждал да го правят този номер, че икономисат някой лев от течност
                                Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                                Comment

                                Working...
                                X